"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі  Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Узунколь отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области. 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты «Табиғатты қорғау»

09.02.2023

Тақырыбы: «Табиғатты қорғау»

Мақсаты: табиғатты сүюге, барлық тіршілік иелеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу, туған жердің табиғатына жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру.

Тапсырмалар: * табиғатта өз іс-әрекетін және басқалардың іс-әрекетін бағалауды үйрену;

* танымдық, шығармашылық және коммуникативті дағдыларды дамыту;

* табиғатқа және оның тұрғындарына қамқорлық жасауға дағдыландыру;

* балаларда қоршаған ортаны сақтау қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру;

* туған табиғаттың әсемдігін көре білуді қалыптастыру.

Құрал-жабдықтар: «Экологиялық бағдаршам» ойынына арналған шеңберлер (сары, қызыл, жасыл). плакат «Табиғатты қорғау – Отанды қорғау»,

Сынып сағатының барысы

I. Психологиялық көңіл-күй. У .: Балалар, бір-біріңе қараңдар, күлімдеңдер, бір-бірлеріңе күлкі сыйлаңдар.

II. Сыныптың мақсатын қою.

У .: Жұмбақтарды тап, сонда біздің сынып сағатымыздың тақырыбын табасыңдар деп ойлаймын.

1) Менен жиі сұрайды, күтеді, бірақ мен пайда болғаннан кейін олар жасырына бастайды. Бұл не? (жаңбыр)

2) Ал, қайсыларың жауап бересіңдер: от емес, ауыр күйдіріп, наубайшы емес, нан пісіреді? (Күн)

Т: Балалар, күн мен жаңбыр нені білдіреді? (табиғатқа)

В: Иә, бұл табиғат. Біз орманды жылдың кез келген уақытында жақсы көреміз.

Біз шағын өзендерді естиміз.

Мұның бәрі табиғат деп аталады.

Әрқашан қамқорлық жасайық!

Түймедақ күн сәулесінің шалғындарында

Дүниеде өмір сүру одан да жарқын болатындай.

Мұның бәрі табиғат деп аталады

Табиғатпен дос болайық.

Ұшып, шырылдап, аспаннан жаңбыр тамшылары,

Тұман таңымен түтін бұрқырайды.

Мұның бәрі табиғат деп аталады.

Жүрегімізді оған берейік.

Жазғы желмен қоштасу вальсі билейді.

Терезеде кешкі жұлдыз дірілдейді.

Мұның бәрі табиғат деп аталады Оны мәңгілік сүйейік! У .:

Сонымен, балалар, бүгінгі сынып сағатының тақырыбы қандай? («Табиғатты қорғау») У .:

Иә, бұл біздің сынып сағатымыздың тақырыбы болады. Оны өзіңіз тұжырымдыңыз. (Тақтаға «Табиғатты аялайық» жазбасы ашылады, эпиграф)

У .: Сабақтың соңында эпиграфқа қайта ораламыз.

У .: Балалар, қалай ойлайсыңдар, неліктен біз бүгін табиғатты қорғау туралы айтамыз? (балалардың жауаптары)

Мұғалім: Иә, табиғат әлемі ғажайып, жұмбақ. Осы сұлулықтың бәрі әрқашан болады. Біз табиғатты ... (қорғау және қорғау) керек. Табиғатты қорғау үшін ... (сүю) керек. Ал сүю үшін ... (білу) керек. Ал табиғат туралы көп білу үшін оқу керек, яғни. «табиғаттағы өзін-өзі ұстаудың экологиялық ережелерін» білу.

III. «Біз сенің достарыңбыз, Табиғат!» (проблемалық жағдайлар)

Мұғалім: Енді біз бірнеше жағдаяттарды талдаймыз (сынып 3 топқа бөлінеді, карточкаларға жазылған проблемалық жағдаяттарды шешеді, өз ойларын айтады).

1. «Табиғатқа барғанда, оның сыйлықтарын сұрап қана қойма. Дос болыңыз, қамқор үй иелері. Сіз оны қалай түсінесіз?

2. Орманда демалып, бұлаққа бардың, беткейдегі төгілудің басталуын көрдіңіз. Сен не істейсің?

3. Көктемде орманда жаралы қайыңды, шырын жоғалтып өлуі мүмкін жылап тұрған қайыңды көрдіңіз. Сен не істейсің?

IV. «Экологиялық бағдаршам» ойыны (әр оқушыда 3 түсті кружкалар бар: жасыл, сары, қызыл) С DW:

Бұл бағдаршамның сигналдары жүріс бөлігіндегідей мағына береді

. Қызыл жарық – табиғатқа зиян!

Сары - сақ болыңыз!

Жарық жасыл – қандай әдемі!

Орман саған «рахмет!» дейді.

Демек, адам әрекеті табиғатқа зиянын тигізгенде қызыл шам жанады.

Сары шам - белгілі бір мінез-құлық ережелерін сақтау үшін. Табиғатқа жақсылық жасағанда жасыл шам.

В: Бұл жағдай. Бала орманға барып, сөмкесінде өзімен бірге не алғанын айтып берді. Келіңіздер, оған сөмкесінде не қалдыру керектігін және нені орналастыру керектігін бірге анықтауға көмектесейік, өйткені бұл заттар табиғатқа зиян тигізеді. Мен заттар туралы сөйлесемін, ал сіз қалаған бағдаршамды «жандырасыз». Бала алды * Көл жағасында серуендеуге арналған резеңке етік. (сары жарық) * От жағу үшін қайыңның қабығын жұлып алатын пышақ. (қызыл жарық) * Шаршаған кезде оттың жанында отыру үшін оттық. (Қызыл шам) * Жаңа жазбаларды тыңдау үшін магнитофон. (Қызыл шам) * Ағаштарды суаруға арналған шағын пластик шелек сайдың шетіне соңғы рет егілді. (жасыл жарық) * Көлде тұратын үйректер үшін нан, жарма салынған пакет. (жасыл жарық) * Көбелектерді ұстауға арналған тор. (Қызыл шам) * Орман тұрғындарын суретке түсіретін камера. (сары жарық) У .: Жарайсыңдар балалар, табиғатқа зиян келтірмеу үшін орманға не алу керектігін білесіңдер! V. Дене тәрбиесі Таңертең көгалда Таңертең көгалда Біз ойын бастадық. Сен ромашкасың, мен бауызгүлмін. Біздің гүл шоқымыз бол. (Шеңберге тізіліп, қол ұстаңыз.) Бір екі үш төрт, Шеңберді кеңірек етіңіз. (Шеңбер бойымен жүру.) Ал енді біз ағындармыз Жарысайық, (Шеңбермен жүгіру.) Тура көлге барайық Көл үлкен болады. (Шеңбер бойымен жүру.) Бір екі үш төрт, Шеңберді кеңірек етіңіз. Шеңберде ойнауды бастаңыз. Біз көңілді сәулелерміз. Біз шымыр және ыстықпыз. (Орнында секіру.) Бір екі үш төрт, Шеңберді кеңірек етіңіз. Бір, екі - алға иілу! (Алға еңкейіп.) Үш, төрт - сәл жылдамырақ! Тұр, жоғары тарт, (Пр

Просмотров: 3861


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст