«ҰЗЫНКӨЛ АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗГІ ОРТА МЕКТЕБІ
АСТРАХАН АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ
АҚМОЛА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫДАҒЫ
ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУЫ
Ұзынкөл ауылы, Целинная көшесі 80а
e-mai : uzunkol_shkola21@mail.ru
тел. :8(71641)27184
2024 жыл
МАЗМҰНЫ
I |
Жалпы ұйымның мәліметтер мен құжаттарындың талдауы |
|
1 |
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы |
|
2 |
Кадрлық құрам |
|
3 |
Оқушылар туралы контингент |
|
II |
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар |
|
2.1 |
Оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспары |
|
2.2 |
Оқу жұмыс жоспары, сабақ кестесі |
|
2.3 |
Инвариантты компоненттің жалпы білім беретін пәндерінің базалық мазмұнын игеруі |
|
2.4 |
Тәрбие жұмысын іске асыруы |
|
2.5 |
Әр түрлі формадағы сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру |
|
2.6 |
"Жол жүру ережелері" міндетті курсын оқу |
|
2.7 |
Қойылатын біліктілік талаптарын сақтау және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесін |
|
III |
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша оқитындар туралы оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар |
|
3.1 |
Білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің максималды көлемінің сәйкестігі және сақталуы |
|
3.2 |
Сыныптар бойынша білім алушылардың жылдық оқу жүктемесінің жалпы көлемінің сәйкестігі және сақталуы |
|
IV |
Білім алушыларды даярлау курстарының талаптары |
|
4.1 |
МЖБС талаптарына сәйкес типтік оқу бағдарламаларына жауап бере отырып, тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылар туралы даярлық деңгейі |
|
4.2 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы №52 АЖ бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру формативті және жиынтық бағалау талаптарын қадағалау |
|
V |
Оқу мерзіміне қойылатын талаптар |
|
5.1 |
Жалпы білім беретін оқу орындарын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау |
|
5.2 |
Сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау оқу жылындағы демалыс уақытының ұзақтығы |
|
VI |
Кемшіліктер мен ескертулер |
|
I |
2024 жылдың "Ұзынкөл негізі орта мектебі"КММ өзін-өзі бағалау қорытындысы |
|
II |
Құжаттардың көшірмелері |
|
I. Ұйымқұжаттарының жалпы мәліметтерін талдау
1. Білім беруді ұйымдастырудың жалпы сипаттамасы
Жаңа мектеп 2007 жылы салынды.
(лицензияның көшірмесі қоса беріледі).
Пайдаланушы жерінің актісі: 2005 жылғы 9 желтоқсандағы №22.
Жер учаскесінің кадастрлық өлшемі: 01-002-019-177.
Техникалық паспорт: (Ф-2) 2009 жылғы 10 сәуір.
Электронды поштаның адресы:uzunkol_shkola@mail.ru
Жобалық қуаты: 170 орын.
Мектеп Целинная көшесі 80а бойындағы екі қабатты ғимаратта орналасқан. Оқу-тәрбие процесі ғимаратта жалпы ауданы – 1633,4 ш. м. оқу – пайдалы алаңы-1058,3 ш. м. бастауыш сынып оқушылары үшін 4 кабинет, орта мектеп оқушылары үшін қажетті жиһазбен, оқу жабдықтарымен, көрнекі құралдармен, компьютерлермен, бейнепроекторлармен 7 пәндік кабинет жабдықталған сыныптар мен оқу алаңының толымдылығының санитарлық нормалар мен ережелерге сәйкестігі балалар мен жасөспірімдердің білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға сәйкес келеді МҒЭРК 29.12.2014 ж.№179 бұйрығымен бекітілген.
Мектепте 1 спорт залы бар; кітапхана, акт залы кітапхананың жалпы ауданы 53.5 шаршы метрді құрайды.Толық оқу цикліне білім алушылар контингентіне қатысты оқу әдебиеті қорының болуы-100%.
Мектепте де 1 спорт алаңы бар.
Қазіргі уақытта мектептің техникалық жағдайы қанағаттанарлық, барлық оқу кабинеттері мақсатына сай пайдаланылады. Мектепте жабдықтар мен оқу құралдарының жеткілікті тізімі жоқ, жас ерекшеліктеріне сәйкес жиһазбен қамтамасыз етілген.
2023-2024 оқу жылының соңында мектепте 8 сынып-жинақ, 38 оқушы/ 1 мектепалды даярлық бар. 0 сынып-2; 1-3 сынып-17; 5-9 сынып – 19.
Мектептің негізгі мақсаты-Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыру мақсатында білім беру қызметін жүзеге асыру, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыру, жеке тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуі, кәсіпті саналы түрде таңдау және игеру үшін негіз құру.
Мектеп өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының "Білім беру", "Педагогтың мәртебесі" заңдарына сәйкес жүзеге асырады және келесі нормативтік құжаттар негізінде оқу процесін жүзеге асырады:
- "Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы"
(бұдан әрі-МЖМБС) (ҚРБҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы№604 бұйрығы);
- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (бұйрыққа 3-қосымша
ҚР БҒМ 2022 жылғы 09 қыркүйектегі № 394);
-2-4 сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта типтік оқу жоспарының дәрежесі
Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Білім беру
"Өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасының 2023 жылғы 18 тамыздағы № 264 қаулысына
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына". Осы бұйрыққа 2-қосымша;
- 5-7,9 сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Негізгі орта, жалпы орта типтік оқу жоспарының дәрежесі
Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Білім беру
Өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 қаулысына
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына". Осы бұйрыққа 7-қосымша;8-сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта типтік оқу жоспарының дәрежесі
ҚР Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Білім беру
"ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы"2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығы. ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына №17 қосымша;
"Оқулықтардың ,оқу-әдістемелік кешендердің, басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі құралдардың тізбесін бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы№286 бұйрығы);
- "ҚРБҒМ-ның кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі№334 бұйрығы);
- "Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (2018 жылғы 30 қазандағы№595 бұйрығы;
"Мектепке дейінгі ,орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жиһазбен жабдықтау нормасын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы№70 бұйрығы(сизм.жәнеқосулар29.12. 2017№662);
"Ұйымдарда лауазымдарды атқаратын педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы
мектепке дейінгі, бастауыш ,негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру және
Ұйымдарда лауазымдарды атқаратын педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы
мектепке дейінгі, бастауыш ,негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің және білім және ғылым саласындағы өзге де азаматтық қызметшілердің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру" (бұйрықмонкот27 қаңтар 2016 жыл№83);
- "Орта,техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі ұйымдар педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы" (ҚРБҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы);
- "ҚР БҒМ міндетін атқарушының 16 мамырдағы бұйрығына өзгерістер енгізу туралы
2008 жылғы № 272 "педагогикалық кеңестің қызметін ұйымдастырудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" (ҚР БҒМ 02.04.2020 жылғы №125 бұйрығы); - "педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" (2020 жылғы№145от15.04.бұйрығы);
- "Педагогтің демалу уақытының режимін белгілеу ережесін бекіту" (ҚР БҒМ 21.04.2020 жылғы №153 бұйрығы);
"Педагогикалық қайта даярлау қағидаларын бекіту" (2020 жылғы№110от17.03.бұйрығы);
- "Тәлімгерлікті ұйымдастыру қағидаларын және тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагогтерге қойылатын талаптарды бекіту туралы" (24.04.2020 жылғы№160 бұйрықмқмдб);
- "Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы"ҚР БҒМ 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" (2020 жылғы 30.04.№169 бұйрық); "педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы"(2020 жылғы 11.05.№190 бұйрық);
-ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығымен бекітілген"Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары (2021 жылғы 6.08.08 ҚР ӘМ№23890 болып тіркелген)және мекеме Жарғысымен.
Мектептің іс қағаздарын жүргізу Нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.тҚазақстан Республикасы БҒМ 16.09.2021 жылғы № 472 бұйрығына және істер номенклатурасына сәйкес мынадай құжаттар жүргізіледі:
- негізгі қызмет бойынша бұйрықтар кітабы;
- педагогтердің жеке құрамы бойынша бұйрықтар кітабы;
- оқушылардың жеке құрамы бойынша бұйрықтар кітабы;
- білім алушылардың үлгерім табельдерін есепке алу кітабы;
- мақтау қағаздары мен мақтау қағаздарын беруді есепке алу кітабы
- жеке еңбек шарты;
- жеке еңбек шарттарын тіркеу журналы;
- еңбек кітапшалары;
- еңбек кітапшаларын қабылдау мен беруді тіркеу журналы;
- сабақ кестесі;
- жұмыс жоспарлары;
- педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес отырыстарының хаттамалары,
директор жанындағы кеңестер;
- аттестат бланкілерін есепке алу және беру кітабы:
- бланкілердің кірісі мен шығысын есепке алу кітаптары және т. б.
Оқушылар контингенті бойынша бұйрықтар кітабы тігілген, нөмірленген және тігілген. Бір жыл ішінде олардың қозғалысын ескере отырып, оқушылардың сандық құрамы сынып журналдарындағы оқушылардың тізімімен сәйкес келеді.
Шығарылған әрбір балаға ата-анасының өтініші бар италон, кенеттен мектепке келгенін растау.
Оқушыларды қабылдау, ауыстыру және қайта қабылдау бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына қабылдаудың үлгілік қағидаларының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады.
Оқушылардың жеке істерінде барлық қажетті құжаттардың толық пакеті бар және ресімделгені дұрыс және ұқыпты. Соңғы 3 жылдағы бұйрық кітаптары бар.
Медициналық кабинет бар.
Балаларға медициналық көмекті медициналық қызмет көрсету жөніндегі шартқа сәйкес мейірбике көрсетеді (шарттың көшірмесі бар).
Мектеп оқушыларына вакцинация жүргізуге рұқсат және сертификат бар.
Оқу жылы ішінде аудандық емхананың тар мамандары: педиатр, хирург, невропатолог, көз дәрігері, отоларинголог, эндокринолог, психолог оқушылардың денсаулық жағдайына медициналық бақылау жүргізеді (кәсіби тексеру).
Барлық педагогтар мен техникалық персоналдың жұмысқа рұқсаты бар санитарлық кітапшалары болады. Әр оқушыға медициналық карта және "баланың денсаулық паспорты"бар.
Мектеп оқушылары үшін Ізбасаров и К ЖШС тегін ыстық тамақ ұйымдастырылды.
Кадрлық құрамы
Мектепте 12 педагог жұмыс істейді. Педагогикалық персонал еңбек шарттарын одан әрі жасай отырып, өздерінің өтініштері негізінде жұмысқа қабылданады. Кадрларды іріктеу мен орналастыруды жалпы орта білім беру ұйымы қызметкерлерінің үлгілік штаттарына сәйкес мектеп директоры жүзеге асырады. Негізінен педагогикалық ұжымның кадрлық құрамы тұрақты.
Санат бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы 1.1-кестеде көрсетілген.
Біліктілік санаты |
2021-2022 оқу жылында |
% |
2022-2023 оқу жылында |
% |
2023-2024 оқу жылында |
% |
Жоғары |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Бірінші |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Екінші |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
педагог-сарапшы |
1 |
1 |
1 |
|
||
педагог-модератор |
4 |
4 |
4 |
|
||
педагог –зерттеуші |
1 |
1 |
1 |
|
||
Санаты жоқ |
7 |
50% |
8 |
55% |
6 |
50% |
Барлығы |
14 |
|
13 |
|
12 |
|
Қорытынды: осы оқу жылында мұғалімдер санаттары бойынша құлдырау байқалады, өйткені, 2022 жылдың мамырында кейбір мұғалімдер санат мерзімінен өтті. Осы оқу жылында 3 педагог санатқа өтініш берді. ПББ - да тіркелуді күтуде.
Білім беру бойынша мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы
1. 2.кестеде көрсетілген
1.2. кестесі
Білімі |
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2023-2024 оқу жылы |
Жоғары |
8 |
8 |
8 |
Орта білімді |
4 |
5 |
4 |
Жоғарғы білімді аяқталмаған |
- |
- |
- |
8 педагогтың білімі жоғары, 4 орта білімді. Мектеп алдындағы мұғалім мен бастауыш сынып мұғалімі мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу және бастауыш білім беру мамандығы бойынша жоғары білім алуға оқытылады. Сырттай жұмыс істейтін педагогтар жоқ. Мектеп директорының санаты жоқ, біліктілікті арттыру курстары 2022 жылы өтті.
Қорытынды: мектеп педагогикалық кадрлармен жабдықталған, бірақ оқу жылының басынан бастап биология және химия пәні мұғалімі, ағылшын тілі вакансияда тұр.
Оқушылар контингенті
01.06.2024 жылдың мектепт білім алушылар саны 38 адам.
Оқушылардың жалпы саны шамалы құлдырауға бейім. Мектептің іс жүргізушісі белгіленген ережелерге сәйкес алфавиттік кітап, оқушыларды ауыстыру, қабылдау бойынша құжаттарды жүргізеді.
Оқушылардың жеке істері белгіленген талаптарға сәйкес ресімделді, жеке істерінің нөмірлері алфавиттік кітаптағы сандармен сәйкес келеді. Сыныптар бойынша тіркеу папкасында орналастырылған, директордың қабылдау бөлмесінде сақталады. Оларды сақтау және ресімдеу үшін іс жүргізуші жауапты болады.
Буын бойынша оқушылар саны
Оқу жылы |
Бастауыш мектеп |
Негізгі мектеп |
Барлығы |
1-4 сынып |
5-9 сынып |
1-9 сынып |
|
2021-2022 |
22 |
16 |
38 |
2022-2023 |
18 |
22 |
40 |
2023-2024 |
16 |
19 |
35 |
Мектеп бойынша оқушылардың оқу жұмысының қорытындысы
Оқу жылы |
1-4 сынып |
5-9 сынып |
||||||||||
Барлың оқушылар |
Үздіктер |
Оқу екіпінділер |
Үлгермейтіндер |
Сапасы % |
Үлерімдері % |
Барлық оқушылар |
Үздіктер |
Оқу екпінділері |
Үлгермейтіндер |
Сапасы % |
Үлгерімдері % |
|
2021-2022 |
22 |
4 |
1 |
0 |
50 |
100 |
16 |
1 |
4 |
0 |
31,25 |
100 |
2022-2023 |
18 |
8 |
2 |
0 |
55,56 |
100 |
22 |
2 |
12 |
0 |
63,64 |
100 |
2023-2024 |
16 |
7 |
0 |
0 |
58,33 |
100 |
19 |
3 |
9 |
0 |
63,16 |
100 |
II.Жаңартылған бастапқы, негізгі орта мазмұнына қойылатын талаптар
Жалпы орта білім беру.
2.1 Жылдық оқу-тәрбие жұмысы.
МЖМБС-ның белгілі бір талаптарына сай жалпы орта білім берудің құндылықтары, мақсаттары, міндеттері мектепте жыл сайын оқу-тәрбие жұмысының жоспары жасалады. 2023-2024 оқу жылына арналған оқу-тәрбие жұмысының жоспары Қазақстан Республикасы БҒМ 2021 жылғы 16.09.№472 бұйрығына сәйкес жасалды (жылдық жоспардың көшірмелері қоса беріледі).
БҒДМБ-ға сәйкес білім беру сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесіне қатысушылардың барлығының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қолжетімділігін қамтамасыз ету; оқушылардың тез өзгеретін әлемде табысты қамтамасыз ететін білім алу қажеттілігін қанағаттандыру; жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, физикалық және рухани дамыған азаматын қалыптастыру болып табылады.
Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту білім берудің басым мақсаттарының бірі ретінде айқындалады.
Функционалдық сауаттылықоқыту нәтижелеріәр мектептегі оқу пәні арқылы қалыптасады.Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту құралдары, сондай-ақ оның қалыптасуын тексеру шығармашылық сипаттағы тапсырмалар(ойын-сауық сипаттағы тапсырмалар,тарихи мазмұны бар тапсырмалар, тәжірибеге бағытталған тапсырмалар және т.б.) болып табылады.
Функционалдық сауаттылық деп адам қызметінің әртүрлі салаларында, сондай-ақ тұлғааралық қарым-қатынас пен әлеуметтік қатынастарда өмірлік міндеттердің кең ауқымын шешу үшін мектепте алған білімдерін, дағдыларын (БД) пайдалану қабілеті түсінеді.
Мектептің тәрбие жұмысында "Мәңгілік Ел"құрылымдық құрамдас бөліктеріне сүйене отырып, мектепте тәрбиеленетін әрбір оқушының бойында Тәуелсіздік, ұлттық бірлік, тұрақтылық, төзімділік,қоғамдық келісім,аумақтық тұтастық,егемендік,теңдік сияқты құндылықтар тезистері айқындалған. Жоғарыда аталған басымдықтар бүгінгі таңда мемлекеттік саясаттың іргелі негізін құрайтын қазіргі қазақстандық қоғамды дамытудың негізгі стратегиялық және басым міндеттерінің бірі ретінде тәрбие процесін білдіреді.
2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының білім беруді қайта құрудың аталған тезистерін негізге ала отырып, мектептің оқу-тәрбие процесінің мынадай мақсаттары мен міндеттері ұсынылады:
Мақсаты: мектепті дамыту шеңберінде оқу процесінің жаңғыртылатын нысандары мен әдістерін енгізу шарттарын қамтамасыз ету және бақылау.
Оқу міндеттері:
Білім алушылардың білімін толықтыру,
- ұлттық және жалпы адами құндылықтарды біріктіретін, кез келген өмірлік жағдайда функционалдық сауаттылық пен бәсекеге қабілеттілікті көрсете алатын білім алушының тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуы үшін қолайлы білім беру ортасын құру,
Білім беру платформаларының көмегімен білім беру кеңістігіне қатысушылар қызметінің мотивациялық аспектілерін арттыру үшін электрондық және қашықтықтан оқыту нысандары арқылы оқу бағдарламаларының мазмұнын кеңейту;
- білім беру кеңістігіне қатысушылардың жеке өсудің басты шарты ретінде оқуға деген оң көзқарасын қалыптастыру.
- қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету; барлық балалардың мектепте бірлесіп білім алу және тәрбиелеу құқығын қамтамасыз ету.
Әдістемелік жұмыс.
Мектепте үш әдістемелік бірлестік жұмыс істейді: пән мұғалімдері, бастауыш сыныптар, сынып жетекшілері.
2023-2024 оқу жылында мектептің жұмыс жоспарына сәйкес 4 ӘБ отырысы өткізілген.
Оқу жылының басынан бастап ӘБ отырыстарында жаңа технологияларды зерделеу мен қолдануға, бақылау жұмыстарының тапсырмаларының мәтініне, оқу-әдістемелік материалдарға қатысты мәселелер қаралды. Бақылау жұмыстарына талдау жүргізілді, білім алушылардың біліміндегі анықталған олқылықтарды жою бойынша бағдарлар белгіленді.
Мектеп директоры мектепішілік мониторинг жоспары бойынша жұмыс тәртібімен сабақтарға қатысты. Мектептің әдістемелік жұмысының маңызды бағыты біліктілікті арттыру курстық жүйесі арқылы мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін үнемі жетілдіру және мектеп мұғалімдерін аттестаттауға ынталандыру болып табылады. Мектептің әдістемелік жұмысы пәндерді оқытудағы әдістемелік деңгейді арттыруға бағытталған, бұл негізгі жұмыс: берік білім беру, балаларды қоғам жағдайында бейімделуге үйрету, өз бетінше білім алу, оқуға, өз пәніне деген қызығушылықты ояту, БЖБ және ТЖБ мен емтихандарды тапсыруға дайындау.
Мұғалімдердің біліктілігін арттыру.21 ғасыр-ақпараттық технологиялар ғасыры, мектеп оқушыларының білім беру процесіне өз түзетулерін енгізетін ғасыр. Технология, коммуникация және ғылым саласындағы өзгерістер мұғалімдерге де заманауи талаптар қояды, олар білім беру мазмұнын жаңарту үдерістеріндегі өз рөлін түсініп, енгізу әдістерін қамтамасыз етуі керек. Осы мақсатта биылғы оқу жылында мектеп мұғалімдері Көкшетау қаласының "Өрлеу БАҰО" АҚ және ПШО пәндері бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті
Білім беру кеңістігі шеңберінде жұмысты сауатты ұйымдастырудың міндетті шарты ұжымдық басшылықты дербес жауапкершілікпен ұштастыру болып табылады. Осы қағиданы жүзеге асыру үшін педагогикалық кеңестің қызметі үлкен маңызға ие.
« Ұзынкөл ауылы негізгі орта мектебі» КММ жыл сайын әдістемелік және педагогикалық кеңестер өткізіледі. Педагогикалық кеңестің шешімімен 2023-2024 жылдардағы әдістемелік жұмысымектептің әдістемелік тақырыбы аясында ұйымдастырылды,оның таңдауы мектеп үшін өзекті болды
Педагогикалық кеңес барлық білім беру процесіне басшылықтың жоғарғы органы ретінде жеке мекеменің нақты міндеттерін шешеді. Оның қызметі "Педагогикалық Кеңес туралы Ережемен" анықталады.
Педагогикалық кеңестердің тақырыбы мектептегі істердің жай-күйін терең талдаудан туындауы тиіс. Педагогикалық кеңестердің мазмұны төрт басым бағытты жүзеге асырады:
Білім беруді дамытуды басқару;
білім берудің жаңа стандарттарының пайда болуына байланысты білім беру мазмұнын жаңарту;
жаңа білім беру технологияларын енгізу арқылы педагогтердің кәсіби деңгейін арттыру.
Директор жанындағы кеңес-басқарушылық шешімдерді іске асыру нысаны,оның мазмұны басқарушылық қызметке қатысушылардың бірлескен жұмысы болып табылады.Өткізілген отырысмектептің барлық мұғалімдердің жалпы шешімдер біріктіріп, оларды ынтымақтастыққа шақыруы керек.
Мектеп директорының жанындағы кеңестерді өткізуге қойылатын негізгі талаптар:
- Тақырыптың өзектілігі, оның маңыздылығы;
- Кеңеске талқыланатын мәселеге қатысты адамдар ғана шақырылады;
- Терең зерттеу және талдау негізінде мәселені дайындаудың мұқияттылығы;
- Кеңеске қатысушылардың мәселені талқылауға дайындығы мен белсенділігі
- Кеңеске қатысушылардың сөйлеген сөздерінің нақтылығы;
Кеңес өткізудің ұйымшылдығы. Белгіленген регламентті сақтау. Кеңестің ұзақтығы-бір сағаттан аспайды. Бір мәселені қарауға 20 минутқа дейін уақыт бөлінеді
Ұсыныстарды шығарудың мақсаттылығы, олардың конструктивтілігі;
- Қарым-қатынас этикасын сақтау.
Талқылау қорытындысы бойынша :мектеп бойынша бұйрық шығарылады; нақты орындаушыларға жазбаша немесе ауызша үкімдер, ұсыныстар, кеңестер тұжырымдалады; мәселе педагогикалық кеңестің немесе мектеп кеңесінің қарауына шығарылады.
Директор өткізілген кеңестердің есебін еркін нысанда жүзеге асырады.
Мұндай кеңестердің хаттамалары жүргізілуде.
Орындалу белгісі.
Ұзынкөл ауылының ЖНОМ "КММ-де 2023-2024 оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің № 130 бұйрығы негізінде әзірленіп, бекітілді.
Мектепішілік бақылаудың мақсаты
Белгіленген стандарттар мен критерийлерге сәйкес білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті және педагогикалық қызметті ұйымдастырудың тиімділігін қамтамасыз ету арқылы білім беру сапасын арттыру.
Мектепішілік бақылау міндеттері:
- білім беру процесіне барлық қатысушылардың заңды құқықтары мен мүдделерін барынша толық іске асыруға мүмкіндік беретін ашық білім беру ортасын құру;
- білім алушылардың функционалдық сауаттылығының барлық түрлерін дамытудың аса маңызды нәтижесін беретін жаңартылған бағдарлама бойынша пәндерді оқытудың тиімді тәсілдерін анықтау және жалпылау;
белсенді енгізу негізінде бақылаудың қазіргі заманғы нысандарын енгізу.
МІБ жоспары мектеп жұмысының негізгі бағыттарын бақылауды қамтиды:
Нормативтік құжаттардың орындалуын бақылау;
Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының құрылуын бақылау;
Оқу процесінің сапасын бақылау;
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты және үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты бақылау;
Оқу-зерттеу қызметі;
Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау;
Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау;
(2023-2024 о.ж. МІБ жоспарының көшірмелері қоса беріледі).
2.2 оқу жұмыс жоспары, сабақ кестесі
Мектепте директор бекіткен, талаптарға сәйкес келетін ОЖЖ және сабақ кестесі бар.
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің МЖБС және ОЖЖ (ОЖЖ көшірмелері қоса беріледі).
2023-2024 оқу жылындағы ОЖЖ-дың қысқаша сипаттамасы.
2023-2024 оқу жылына арналған жұмыс оқу жоспарын әзірлеу кезінде мынадай нормативтік құжаттарды басшылыққа алынды:
ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (
ҚР БҒМ 2022 жылғы 09 қыркүйектегі № 394бұйрыққа 3-қосымша);
ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 327 қаулысымен бекітілген бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖС-2015);
ҚР Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы № 484 қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
2) 4, 9 сыныптардағы білім беру процесі:
ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) (ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысымен бекітілген (бұдан әрі – ҚР МЖБС-2012);
1-7 сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Білім және ғылым министрінің бұйрығымен Білім беру
"Өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасының 2023 жылғы 18 тамыздағы № 264 қаулысына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығынабекітілген. Осы бұйрыққа 2-қосымша;
- 5-7,9 сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Негізгі орта, жалпы орта типтік оқу жоспары Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365"Өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына" сәйкес. Осы бұйрыққа 7-қосымша;
8--сыныптардағы білім беру процесі келесі негізде жүзеге асырылады:
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта типтік оқу жоспары ҚР Білім және ғылым министрінің бұйрығымен, Білім беру "ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы"2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығымен бекітілген. №17 қосымшасы ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына сай;
Жоспарларды әзірлеу нұсқаулық-әдістемелік жазуға және оқу жоспарларына негізделген пәндер бойынша бағдарламалар.
«Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі» КММ оқу жоспары өзара байланысты екі бөліктен тұрады:
инвариантты және өзгермелі.
5,6,7 сыныптардағы вариативті компонент 0,5 жарнадан тұрады.
- 9-сыныпта 1 сағат "Зайырлылық және дінтану негіздері".
-8-сыныпта 3-ке таңдау бойынша инвариантты компоненттен 3 сағат бөлінеді: 1 сағат биология, 1 сағат Қазақ тілі, 1 сағат география.
-2-4 сыныптарда "тіршілік қауіпсіздігі негіздері"оқу курсын міндетті түрде оқу қамтамасыз етіледі.
Оқу курсының мазмұны "Дүние тану" оқу пәні аясында жүзеге асырылады: жылдық 2-3 сыныптарда оқу жүктемесі 6 сағат, 4-сыныпта-10 сағатбастауыш сынып мұғалімдерінде;
- "Жол жүруережелері" оқу курсының мазмұны 2-4 сыныптарда-әр сыныпта 6 сағаттан жүзеге асырылады.
сынып жетекшісінің жұмысы; 5-8 сыныптарда әр сыныпта 10 сағаттан және сынып сағаттары есебінен жүргізіледі
сынып жетекшісінің жылдық жұмыс жоспарында және сабақтан тыс жұмысының тақырыбы мен күні көрсетілген;
- 5-9 сыныптарда "тіршілік қауіпсіздігі негіздері" оқу курсын оқу аясында жүзеге асырылады
дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің жылдық оқу жүктемесі 15 сағатты құрайды. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу уақытында өткізіледі.
"Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидалары бекітілді
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы №76(06.08.2021 ж. ҚРМЗ №23890 тіркелген).
2.3 инвариантты компоненттің жалпы білім беретін пәндерінің базалық мазмұнын игеру
Инвариантты компоненттің жалпы білім беретін пәндерінің базалық мазмұнын игеру жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес мынадай түрде жүзеге асырылды және жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен (2016 жылғы 08 сәуірдегі № 266 өзгерістер мен толықтырулармен, 2023-2024 оқу жылында 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бекітілген жалпы білім беретін пәндерге,таңдау және факультативтер бойынша курстарға типтік оқу бағдарламаларына сәйкес).
5-9 сыныптарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен жалпы білім беретін пәндер, таңдау және факультативтер бойынша курстар бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бекітілген (2020 жылғы 27 қарашадағы№496 толықтырулармен).
"Күнделік"ААЖ электрондық журналдар жүйесінде ұзақ мерзімді жоспарлардың (ҰМЖ) болуы жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларының орындалуының дәлелі болып табылады.
"Қазақстан Республикасының Білім беру ұйымдарындағы оқу процесінің ерекшеліктері туралы" нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес және сабақ өткізілетін күн мереке күндерімен сәйкес келген жағдайда, оларды сабақта аз сағат ішінде, бұрын немесе одан бұрын оқи отырып, оқу пәні бойынша жақын/туыстық тақырыптармен, мақсаттармен біріктіру(құрастыру) интеграцияны ескере отырып,көрсетілген күндерден кейін; "Күнделік" электрондық журналына біріктірілген сабақтардың тақырыптарын тақырыпты біріктіру күнін көрсете отырып, бір жолына енгізу.
2.4 Тәрбие жұмысын іске асыру
Білім беру ұйымының тәрбие жұмысын жүзеге асыру шарттары. Тәрбие жұмысы.
Тиімді тәрбие қызметінің маңызды шарты мектептің тәрбие жұмысының жұмыс істеуі мен дамуының нормативтік-құқықтық базасының болуы болып табылады. Модернизация жағдайында мектептің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарға мыналар жатады:
"Білім туралы"ҚР Заңы;
Қазақстан Республикасының Конституциясы;
2011 жылғы 26 желтоқсандағы"Неке(ерлі-зайыптылық)отбасы туралы" КодексРК;
2002 жылғы 8 тамыздағы "Қазақстан Республикасының Балалар құқұғы туралы"заң жобасы;
2018 жылғы 2 шілдедегі№169-VI "балалардың құқықтары мен олардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпаратты қорғау туралы" ҚР Заңы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы№988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпы білім беру стандарттары.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 31 қазандағы№604 бұйрығы;
Нұсқаулық-әдістемелік жазу;
Біріккен Ұлттар Ұйымының бала туралы Конвенциясы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі№415 бұйрығымен бекітілген"Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
Мақсаты: Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тануға,өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті бәсекелесті тәрбиелеу.
Тәрбие міндеттері:
-жалпыадамзаттық ғылыми құндылықтарды тәрбиелеу;
- азаматтыққа,патриотизмге,танымдылыққа,адам бостандығына, мемлекеттік рәміздерге, ұлттық дәстүрлерге деген құрметке тәрбиелеу;
- гуманистік дүниетанымды, өз алдына және қоғам алдындағы жауапкершілікті, болашақ ұрпақтарыөз қызметінің нәтижелеріәлеуметтік, табиғи мәдени ортада көрсетуге үйрету;
- мемлекеттік және басқа тілдерді меңгеру, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеу және қабылдау арқылы балалардың әлемдік және ұлттық мәдениетті игеруіне жағдай жасау;
- отбасылық тәрбие жүйесін жандандыру және отбасын мектептің тәрбие ортасына қосу;
- оқу процесіне күнделікті 20 минуттық көркем әдебиетті оқудыоқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын дамыту мақсатында "Оқу мектебі" республикалық жобасын іске асыру.
(тәрбие жұмысының көшірмелері).
2.5 Сабақтан тыс жұмыстардың әртүрлі формаларын ұйымдастыру
Мектептегі сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру білім алушылардың рухани-адамгершілік,азаматтық-патриоттық,көркемдік-эстетикалық,еңбек-дене тәрбиесін іске асыруға бағытталған.
2023-2024 оқу жылында рухани-адамгершілік тәрбиені қамтамасыз ететін сабақтан тыс жұмыстардың әртүрлі түрлерін сынып жетекшілері мектеп оқушыларымен сыныптан тыс жұмыстар арқылы жүзеге асырды;
іс-шаралар, сынып сағаттары, мерекелерді, мектепішілік шараларды ұйымдастырды.
Азаматтық-патриоттық тәрбие,2023-2024 оқу жылында сынып жетекшілердің "ЖасҰлан", "Жас Қыран"клубтарының жұмыстары жүзеге асырылды.
Еңбек тәрбиесі 2023-2024 оқу жылында түрлі іс-шараларды ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылды: көрмелер, қолөнер, көгалдандыру жәнемектептерді абаттандыру, игі істер апталығы, шефтік көмек.
2023-2024 жж дене тәрбиесісекциялық сабақтар есебінен өткізілді: волейбол, шахмат-дойбы, теннис.2023-2024 оқу жылында волейбол,футбол.баскетбол секциясы өткізілді
(спорт секцияларының кестесі қоса беріледі).
2.6 «Жол жүру ережелері" міндетті оқу курсын оқу
Бағдарламаның мақсаты: оқушылардың көшелер мен жолдарда қауіпсіз мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Көшелер мен жолдардағы қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерінің нысаналы параметрлері:
жол қозғалысы ережелерін маңызды қоғамдық құндылық ретінде қарастырылған;
ЖЖҚ-ның алдын алу және ЖЖҚ кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету әдістерін, ЖЖЕ насихаттау дағдыларын меңгеру; көшелер мен жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдыларын меңгеру.
Міндеттері: Білім алушыларға мемлекеттік стандарттар шеңберінде базалық білім беру;
- білім алушыларда жол қозғалысы ережелерін сақтау мен орындаудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру; жолдарда қауіпсіз жүріс-тұрыс мәдениетін қалыптастыру;
- балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи нысандары мен әдістерін, көшелер мен аулаларда жазатайым оқиғалардың алдын алуға бағытталған инновациялық технологияларды қолдану;
- жол қозғалысына сауатты қатысушыларды тәрбиелеу, құрметті қалыптастыру
- жол қозғалысына сауатты қатысушыларды тәрбиелеу, жол заңдарына құрметпен қарауды қалыптастыру, қолданыстағы жол қозғалысы ережелері мен талаптарының объективті орындылығын түсіну;
Жалпыадамзаттық адамгершілік құндылық бағдарларын қалыптастыру;
ЖЖЕ кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің алғашқы дағдыларын қалыптастыру;
- оқушылардың ата-аналарының жол қозғалысына қатысушы ретінде балалардың қауіпсіздігіне тұрақты қадағалау.
2023-2024 оқу жылында "Жол жүру ережелері" 2-4 сыныптарда сынып сағаттарының есебі-әр сыныпта 6 сағаттан; 5-8 сыныптарда сынып сағаттарының есебінен – әр сыныпта 10 сағаттан,сабақтан тыс уақытта жүзеге асырылады.
Іс-шаралар өткізілді:
"Зейін-балалар!»
Жыл бойы жекелеген жоспарлар бойынша білім алушылар «Назар аударыңыз-балалар» ЖЖЕ алдын алу және ата-аналар жиналысының күн тәртібіне байланысты әкімшілік құқық бұзушылықтар кодексіндегі өзгерістер туралы мәселені қарау.
Муниципалитетте "жол қауіпсіздігі" стендінде болған "ЖЖЕ фактілері" туралы ақпаратты орналастыру
Әңгімелер " Жол қозғалысы мәдениеті."(Көліктік мінез - құлық мәдениетін арттыру-жолдағы апаттылықты төмендету көзі).
Оқушылармен жол жүру ережелері бойынша профилактикалық әңгімелелер өткізіледі.
6. Мектеп пен Instagram сайтында жол қозғалысы ережелері туралы жүйелі түрде ақпарат берілді
2.7 білім беруге қойылатын біліктілік талаптарын сақтаусәйкестігін растайтын құжаттар тізбесі
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарына белгілі бір талаптар қойылады. Мектептің 5 жылдағы оқу жұмыс жоспарларының ерекшеліктері 2-тармақта көрсетілген. Оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпы міндетті стандартына
2018 жылғы 31 қазандағы № 604(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №17669 болып тіркелген)(бұдан әрі№604 бұйрық) оқу жұмыс жоспарларының көшірмелерімен расталады.
Тиісті бейіндер бойынша педагогикалық білімі бар жұмыс оқу жоспарының пәндеріне сәйкес педагогтердің болуы– 80%.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығымен бекітілген оқу және көркем әдебиет кітапханалық қорының болуы нормаларға сәйкес.
3 кабинетте 2020 жылы алынған экран, проектор, ноутбук бар.
Жұмыс істеу үшін техника интернетке қосылған. Интернет жылдамдықтың соғысы секундына 8м .
2020 жылы мектеп 10 дана ноутбук алды: Барлығы 22 дана компьютерлер бар. Мектепте 24 дана бейне камералармен толық жабдықталған:
ішкі-14, сыртқы-8.
III.Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар
3.1 білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне сәйкестігі және сақталуы
Оқушылардың ең жоғарғы апталық және жылдық жүктемесі нормативтік құжаттар негізінде әзірленген мектептің жұмыс оқу жоспарларымен қарастырылған.
Жылдық оқу жүктемесінің жалпы көлемінің сәйкестігі және сақталуы.
Сыныптар бойынша білім алушылар
Сыныптар бойынша жалпы жылдық оқу жүктемесі барлық оқу жылдары бойынша ОЖЖ сәйкес келеді.
2023-2024 оқу жылында
сынып |
Сынып түрі |
Инвариант |
Өзгермелі компонент |
Қорытынды |
Апта саны |
2 |
Жалпы |
23 |
1 |
24 |
34 |
3 |
Жалпы |
26 |
26 |
34 |
|
4 |
Жалпы |
27 |
27 |
34 |
|
5 |
Жалпы |
29 |
0,5 |
29,5 |
34 |
6 |
Жалпы |
29 |
0,5 |
29,5 |
34 |
7 |
Жалпы |
32 |
0,5 |
32,5 |
34 |
8 |
Жалпы |
28 |
4,5 |
32,5 |
34 |
9 |
Жалпы |
34 |
1 |
35 |
34 |
Топтық сыныптарды бөлуге қойылатын талаптарды сақтау
"Білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы" жыл сайынғы құжатқа сәйкес Қазақстан Республикасы мектептерінде" (нұсқаулық-әдістемелік хат) сыныпты екі топқа бөлу 24 және одан да көп білім алушылардан тұратын сыныптарды толтыру кезінде жүзеге асырылды. Сыныптардағы балалардың аздығына байланысты балаларды топтарға бөлу қарастырылмаған.
IV. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
4.1 БЖ үлгілік оқу бағдарламаларына және МЖБС талаптарына сәйкес білім берудің тиісті деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі
"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 28 сәуірдегі №189 бұйрығына сәйкес орта,техникалықкәсіби,орта білімнен кейінгі ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды,аралық қорытынды аттестаттауды жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы".Осы бұйрыққа сәйкес"Ұзынкөл ауылының ЖНОМ" КММ-де білім алушыларды қорытынды аттестаттау жүргізіледі. Оқушылардың қорытынды аттестаттауға дайындығында келесі компоненттер бөлінеді:
ақпараттық дайындық( қорытынды аттестаттауды дайындау және өткізу туралы ақпаратты толық көлемде меңгеру); пәндік дайындық (белгілі бір пән бойынша дайындық, әр түрлі қиындық деңгейіндегі тест тапсырмаларын шеше білу); психологиялық дайындық (белгілі бір мінез-құлыққа дайындық жағдайы немесе ішкі көңіл-күй, мақсатқа сай әрекеттерге бағдарлану, процесте табысты іс-әрекет жасау үшін жеке тұлғаның мүмкіндіктерін өзектендіру және бейімдеу емтихан тапсыру жағдайын дайындау.
Қорытынды аттестаттауға 9-сыныптың 5 оқушысы дайындалуда.
3 және 9 сынып тестілеуі өткізілді. Тестілеу қорытындысы 55% сапа болды.
4.2 Республика Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру ,
2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 Қазақстан және қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы№52(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуде №13137 болып тіркелген) бұйрығына сәйкес"Ұзынкөл ауылының негізі орта мектебі" КММ іске асырылуда.
Осы білім алушылардың білімін бағалау критерийлері (бұдан әрі-критерийлер) "білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 21-3) тармағына сәйкес әзірленді, олар меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беру ұйымдарында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды айқындайды.
Формативті бағалау-білім алушылардың сабақта, үйде білімін игерудің және дағдыларын қалыптастырудың ағымдағы деңгейін айқындайтын, білім алу барысында білім алушы мен мұғалім арасындағы жедел өзара байланысты жүзеге асыратын, білім алушыларға жаңа материалды зерделеу кезеңінде тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындайтынын және оқыту мақсаттарына қол жеткізетінін түсінуге мүмкіндік беретін бағалау;
Жиынтық бағалау-оқу тоқсанының соңында оқу бағдарламасының бөлімдерін зерделеу аяқталғаннан кейін білім алушылардың білімін игеру деңгейін және дағдыларын қалыптастыруды айқындайтын бағалау,жиынтық бағалау білім алушылардың білімін игеру деңгейін және оқу процесінде дағдыларын қалыптастыруды айқындауға қызмет етеді, мұғалімге білім беру процесін түзетуге мүмкіндік береді, мұғалімдер Күнделік жүйесі арқылы кері байланыс жүргізді және жүзеге асырды.
Жиынтық бағалау бойынша есептік құжаттама талап етілмейді. Жиынтық бағалау нәтижелерін тіркеу формасын мұғалім дербес анықтады (сандық, графикалық, баллдық).
Жиынтық бағалау нәтижелері мұғалімнің есептік құжаттамасы болып табылмайды.
Жиынтық бағалау, тоқсанға арналған бөлім/тақырып бойынша жиынтық бағалау процедураларын қамтиды.Жиынтық бағалау мұғалімдерге, білім алушыларға және ата-аналарға оқу бағдарламаларының бөлімдері/өтпелі тақырыптары және тоқсан (білім алушылардың жетістіктерін бағалау 3-тоқсаннан басталатын 1-сыныптардан басқа) аяқталғаннан кейін білім алушылардың үлгерімі туралы ақпарат беру үшін балдар мен бағалар қою арқылы жүргізіледі.
Тіркеу процесінде оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың білімі мен дағдыларын көрсететін дәлелдемелер жиналады. "Өзін-өзі тану", "көркем еңбек", "Музыка", "Дене шынықтыру" пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізіледі, оның қорытындысы бойынша "сынақ"/"есептеме"қойылады.
Дене шынықтыру бойынша оқу жылының әр тоқсанында, ал қалған үш пән бойынша-жартыжылдық және оқу жылының қорытындысы бойынша. Бағалау ("сынақ"\" есеп айырысу") ЭС Күнделік журналына қойылады.
2023-2024 оқу жылында бағалау 2-9 сыныптарда жүзеге асырылады.
"Білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, аралық және қорытынды аттестаттауды жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы"ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес 2-9 сыныптарда мұғалімдер пәндер бойынша ТҚ, БЖБ және ТЖБ жүргізеді
Сабақтың міндетті элементі білім алушыны қолдауға бағытталған мұғалімнің іс-әрекетін түзетуге және білім беру процесін жетілдіруге мүмкіндік беретін кері байланыс болуы керек. Жиынтық бағалау кезінде мұғалімдер білім алушылардың санын және кері байланыс беру жиілігін дербес анықтайды. Әр тоқсан үшін ТЖБ кестесі жасалады және оқушылар мен ата-аналарға беріледі. Мұғалімдер ТЖБ және ТЖБ тапсырмаларын оқу бағдарламасына сәйкес бөлімнің,тоқсанның, жартыжылдықтың оқу материалының мазмұны бойынша әзірлейді.
Мұғалімдер 2-9 сынып оқушыларына арналған жиынтық жұмыстардың тапсырмаларын техникалық ерекшеліктер мен ЖБ тапсырмалары негізінде дербес құрастырады.
Пәндер бойынша жиынтық бағалау вариативті компоненттің барлық пәндері бойынша бөлім үшін жиынтық бағалаудың нақты санын жүргізуді көздейді. Бөлім үшін жиынтық бағалауда тіл пәндері бойынша сөйлеу әрекетінің екі түрі біріктіріледі (мысалы, тыңдау және сөйлеу, оқу және жазу). ТЖБ барлық тілдік әрекеттерді тексеруді қамтиды: тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу. ТЖБ нәтижелері бойынша әрбір пән Қазақстан Республикасы БҒМ 2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472 бұйрығына сәйкес талдау жасайды (ТЖБ талдау үлгісі).
2021-2022 оқу жылының өзекті міндеттерінің бірі өткен оқу жылындағы білім алушылардың білімін толықтыру және жаңа оқу жылының бағдарламасын меңгеру болып табылады.
2023-2024 оқу жылының басында мектеп әкімшілігі білім алушылардың оқу пәндері бойынша кіріс бөлімдерінің кестесін жасады.
Мұғалімдер аралық бақылау нәтижелері бойынша білім алушылардың оқу пәндері бойынша білім сапасына мониторинг жүргізіп, білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша мектеп пен әрбір педагогтың жұмыс жоспарын әзірледі.
Білім олқылықтарын толтыру жұмыстары жүйелі түрде жүргізілуде.
Мұғалімдер білім алушылардың білім беру қажеттіліктері мен оқушының жеке даму траекториясын ескере отырып, пән бойынша білімдерін толықтыру алгоритмін дербес әзірледі. Мұғалімдер білім алушыларға оқытудың күрделі тақырыптары/мақсаттары үшін жеке және топтық консультацияларды пайдаланады; жиынтық бағалау жүргізу кезінде өткен бағдарлама бойынша оқу тапсырмаларын әзірлейді және қамтиды; білім беру платформаларын пайдаланады.
МЖБС сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау
Ұзынкөл ауылының НОМ"КММ-де ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар туралы оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау МЖБС-ға сәйкес орындалады. Бұл оқу жылында ЖБББ бар оқушы жоқ
V. оқу мерзіміне қойылатын талаптар
5.1 тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау
Ұзынкөл ауылының НОМ " КММ бастауыш мектеп курсының жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын 1-4-сынып аралығында 4 жыл ішінде, негізгі орта мектеп курсының жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын 5 жылдан 9 сыныпқа дейінгі білім беруді меңгереді .
5.2 сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау
Оқу жылындағы демалыс уақытының ұзақтығы.
2023-2024 оқу жылында демалыс кезеңдері белгіленді: 2023-2024 оқу жылының басы-2023 жылдың 1 қыркүйегі.
Оқу жылының аяқталуы-2024 жылғы 25 мамыр. 2-9 сыныптардағы демалыс:
- күзгі-7 күн (2023 жылдың 30 қазаннан 05 қарашаны қоса алғанда);
- қыс - 10 күн (2023 жылдың 29 желтоқсаннан бастап 2024 жылдың 07 қаңтарды қоса алғанда);
- көктем-10 күн (2024 жылдың 21-31 наурыз аралығында қоса алғанда);
2-9 сыныптардағы сабақтың ұзақтығы-45 минут.
5.3 Шағын орталық туралы ақпарат.
«Ұзынкөл ауылының негігі орта мектебі» КММ аумағында 20 орындық шағын орталық жұмыс істейді. Қазіргі уақытта шағын орталыққа 17 оқушы келеді. Мұғалімнің арнайы орта білімі бар, бірақ қазіргі уақытта ол жоғары білім алады.
(мониторинг көшірмелері қоса беріледі)
VI. Сауалнаманы талдау
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы.
Өзін-өзі бағалау критерийлеріне сәйкес "Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі"КММ оқушыларының, ата-аналарының, қызметкерлерінің қанағаттанушылығын бағалау мониторингі жүргізілді.
Сауалнаманың мақсаты:
"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі"КММ ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бағалау.
Мектеп пен қызмет тұтынушыларының өзара әрекеттесу дәрежесін бағалау.
Білім алушылардың ата-аналарының білім беру үдерісіне, оқушылардың, қызметкерлердің ұйымдастыру сапасына және еңбек жағдайларына қанағаттану деңгейін анықтау.
Білім алушылардың оқыту сапасына қанағаттану деңгейін анықтау, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтау.
Білім алушылардың, ата-аналардың, қызметкерлердің өтініштерін, шағымдарын, өтініштері мен ұсыныстарын тіркеу.
Мақсатты аудитория:
3,9 сынып оқушылары, олардың ата –аналары, "Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі"КММ қызметкерлері.
Респонденттер саны:
Сауалнама барысында сауалнама жүргізілді:
3, 9 сынып оқушылары -15
4, 9 сынып оқушыларының ата-аналары-12
Ұзынкөл ауылының НОМ " КММ қызметкерлері -12
Оқушылардың қанағаттанушылығын бағалау нәтижелері:
Оқушыларға арналған сауалнама 15 бағалау критерийін қамтыды, сауалнамаға барлығы 12 оқушы қатысты, келісемін, келіспеймін, толық келісемін, толық келіспеймін әрбір критерийді бағалады.
Оқушылардың сауалнамасының қорытындысы
Респонденттердің 100% - ы барлық критерийлер бойынша орташа есеппен:
- "келісемін" жауабы-45,4%
- жауап "келіспеймін"-12,2%
- жауап "толық келісемін" -32,53%
- жауап "толық келіспеймін" -0%
"Мен өз мектебімді жақсы көремін және мақтан тұтамын" деген сұраққа барлығы оң жауап берді.
Респонденттер берген бағалар оқушылардың мектепте алатын білім сапасына қанағаттанғанын көрсетеді.
3,9 сынып оқушыларының ата-аналарының қанағаттанушылығын бағалау нәтижелері
Ата-аналарға арналған сауалнамада әр түрлі саладағы мәлімдемелер қамтылды: эмоционалды атмосфера, оқыту сапасы, оқу жағдайларының сапасы, мектепті басқару сапасы, ата-аналарға талдау жасау, өз ұстанымын көрсету қажет болған ата-аналар мен білім алушыларды хабардар етілді: "келісемін", "келіспеймін", "толық келісемін", "толық келіспеймін".
Сауалнамаға барлығы 3,9 сынып оқушыларының 9 ата-анасы қатысты. Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
- жауап "келісемін" - 63%
- жауап "келіспеймін" 46%
- жауап "толық келісемін"-13%
- жауап " толық келіспеймін -11%
"Егер сізде шағымдар, түсініктемелер болса" деген сұраққа ата-аналардың көпшілігі шағымдар мен түсініктемелер жоқ деп жауап берді.
«Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі» КММ қызметкерлерінің қанағаттанушылығын бағалау нәтижелері.
Қызметкерлерге арналған сауалнама әр түрлі қызмет салалары бойынша 15 критерий мен сұрақтарды қамтыды: жұмыс орнына қанағаттану, жұмыс кезіндегі проблемалар және т.б.; сауалнамаға қатысушыларға "келісемін", "келіспеймін", "толық келіспеймін", "толық келісемін"деп бағалау қажет болды.
Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
Жауап "келісемін" - 81%
Жауап "келіспеймін" - 5,1%
Жауап "толық келісемін" -14.4
Жауап "толық келіспеймін" - 0%
"Сізде шағымдар, түсініктемелер бар ма" деген сұраққа барлық қызметкерлер шағымдар мен түсініктемелер жоқ деп жауап берді.
"Ұзынкөл селосының НОМ" КММ білім беру қызметтерінің сапасына тұтынушылардың қанағаттанушылығын бағалау мониторингінің жалпы қорытындылары.
Өңделген ақпараттың нәтижелеріне талдау жүргізілді, оқушылардың, ата-аналардың және қызметкерлердің ұйымның сапасына және еңбек жағдайларына қанағаттану деңгейін бағалауға және тұтастай алғанда келесі тұжырымдарға келуге мүмкіндік берді:
Респонденттердің басым бөлігі"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" КММ ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бағалады
- "келісемін" жауабы-47,4%
- жауап "толық келісемін" - 40%
- жауап "келіспеймін" - 12%
- жауап "толық келіспеймін" - 0,5%
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы.
Өзін-өзі бағалау критерийлеріне сәйкес "Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі"КММ-ге дейін ата-аналар мен қызметкерлердің қанағаттанушылығын бағалау мониторингі жүргізілді.
Сауалнаманың мақсаты:
"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі"КММ ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бағалау.
Мектеп пен қызмет тұтынушыларының өзара әрекеттесу дәрежесін бағалау.
Білім алушылардың ата-аналарының білім беру процесіне, қызметкерлердің ұйымның және еңбек жағдайларының сапасына қанағаттану деңгейін анықтау.
Ата-аналардың, қызметкерлердің өтініштерін, шағымдарын, өтініштері мен ұсыныстарын тіркеу.
Мақсатты аудитория:
"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі "КММ-ге дейінгі ата-аналар мен қызметкерлер.
Респонденттер саны:
Сауалнама барысында сауалнама жүргізілді:
ата-аналар-17
«Ұзынкөл селосының негізгі орта мектебі» КММ МДББ қызметкерлер -2
Ата-аналардың қанағаттануын бағалау нәтижелері
Ата-аналарға арналған сауалнамада әртүрлі салалардағы мәлімдемелер болды: эмоционалды атмосфера, оқыту сапасы, оқу жағдайларының сапасы, мектепті басқару сапасы, ата-аналарға талдау жасау , өз ұстанымдарын көрсету қажет болған ата-аналарды хабардар ету: "келісемін", "келіспеймін", "толық келісемін", "толық келіспеймін".
Сауалнамаға барлығы 17 ата-ана қатысты . Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
- жауап "келісемін" - 56%
- жауап "келіспеймін" -10%
- жауап "толық келісемін" -34%
- жауап "толық келіспеймін" -0%
"Егер сізде шағымдар, түсініктемелер болса" деген сұраққа ата-аналардың көпшілігі шағымдар мен түсініктемелер жоқ деп жауап берді.
«Ұзынкөл ауылының НОМ» КММ МДББ қызметкерлердің қанағаттанушылығын бағалау нәтижелері.
Қызметкерлерге арналған сауалнама әр түрлі қызмет салалары бойынша 18 критерий мен сұрақтарды қамтыды: жұмыс орнына қанағаттану, жұмыс кезіндегі проблемалар және т.б.; сауалнамаға қатысушыларға "келісемін", "келіспеймін", "толық келіспеймін", "толық келісемін"деп бағалау қажет болды.
Сауалнаманың пайыздық нәтижелері келесідей:
- "Келісемін" жауабы-47,2%
- Жауап "келіспеймін" - 0%
- Жауап "толық келісемін" -55%
- Жауап "толық келіспеймін" - 0%
"Сізде шағымдар, түсініктемелер бар ма" деген сұраққа барлық қызметкерлер шағымдар мен түсініктемелер жоқ деп жауап берді.
"Ұзынкөл ауылының НОМ" КММ білім беру қызметтерінің сапасына тұтынушылардың қанағаттанушылығын бағалау мониторингінің жалпы қорытындылары.
Өңделген ақпараттың нәтижелеріне талдау жүргізіліп, ата-аналар мен қызметкерлердің ұйымның сапасына және еңбек жағдайларына қанағаттану деңгейін бағалауға және тұтастай алғанда келесі тұжырымдарға келуге мүмкіндік берді:
Респонденттердің басым бөлігі"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" КММ ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасын бағалады
- "келісемін" жауабы-51,6 %
- жауап "толық келісемін" - 44,5%
- жауап "келіспеймін" - 10%
- жауап "толық келіспеймін" - 0%
Мұғалімдерді пән бойынша біліктілікті арттыру курстарымен толық қамтымау, жекелеген пәндер бойынша білікті мамандардың болмауы (химия, биология, математика).
Оқушылармен зерттеу жұмысы жүйелі емес.
Дарынды оқушылармен жұмыс жеткіліксіз.
Мемлекеттік аттестаттаудың өзін-өзі бағалау жөніндегі қорытындысы
2024 жылы "Ұзынкөл ауылыныңНОМ" КММ.
"Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 26 шілдедегі № 366 бұйрығының барлық параметрлері бойынша мектептің 2023-2024 оқу жылындағы жұмысын талдай отырып, мектептің атқарылған жұмысы толығымен орындалады:
1) білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарлары бар және МЖБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді
(мектептің жылдық жұмыс жоспарларының көшірмелері қоса беріледі);
2) білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарлары, сабақ кестелері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген МЖБС және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының талаптары бар және оларға сәйкес келеді
(оқу жұмыс жоспарлары мен сабақ кестелерінің көшірмелері қоса беріледі);
3) тәрбие жұмысын іске асыру білім алушылардың субъективті жаңа білімді білуі мен игеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған, білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру арқылы іске асырылады
(тәрбие жұмысы жоспарларының көшірмелері қоса беріледі);
4)"өмір қауіпсіздігі негіздері "және" Қағидалар ", «Жол ережесі» міндетті оқу курстарын зерделеу
оқу бағдарламалары негізінде нұсқаулық-әдістемелік хаттарға сәйкес жүргізіледі;
5)интернет желісіне 8 Мб \ с жылдамдықпен қосылу;
6) сыныптардың толтырылуы мен оқу алаңының санитариялық нормаларға сәйкестігі орындалады;
7) толық циклге білім алушылар контингентіне қатысты оқу әдебиеті қорының болуы
бір білім алушыға кемінде 15 басылым бірлігі көлемінде оқу орындалады;
8) білім алушыларға медициналық қызмет көрсетудің болуы орындалады, мектепте медициналық кабинет бар;
9) өзінің оқу-материалдық базасының болуы орындалады;
Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар сақталады және инвариантты және вариативті болып табылатын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлеміне, сондай-ақ ОЖТ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесіне сәйкес келеді;
Бастауыш сынып оқушыларының дайындық деңгейі-2022-2023 оқу жылындағы барлық пәндер бойынша білімнің орташа сапасы 73% -, құрайды, негізгі орта білім-51% білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы №52 бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес келеді, сондай-ақ формативті және жиынтық бағалау;
оқу мерзіміне, сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптар ҚР БҒМ бұйрықтарына сәйкес келеді.
ҚОРЫТЫНДЫ
"Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагогикалық ұжымының білім беру қызметін өзін-өзі бағалау 2023-2024 оқу жылында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырушылық-құқықтық, нормативтік-құқықтық, оқу-әдістемелік, материалдық-техникалық, кадрлық қамтамасыз ету жалпы білім беру ұйымдарына қойылатын талаптарға сәйкес келетіндігін көрсетті.