"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі  Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Узунколь отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области. 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырыбы: "жалпы адамзаттық құндылықтар - бақытты өмірдің негізі»

07.12.2020

Ұзынкөл негізгі мектебі
____________________________________________________________________

 

 


Ашық сынып сағаты
(Сингапур жүйесі)

 

 

Тақырыбы: "жалпыадамзаттық құндылықтар - бақытты өмірдің негізі»

 

Өзін-өзі тану мұғалімі
Тажина А. К.
3-4" Б " сыныбы

 

Мақсаты: білім алушыларды жалпыадамзаттық құндылықтармен таныстыруды жалғастыру,
жақсы адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ықпал ету, бір-біріне құрметпен қарауды, өзіне және басқаларға төзімділікті тәрбиелеу.
Сабақ түрі: 4-5 адамнан тұратын топтарда жұмыс.
Жәрдемақы: карточкалар, фломастерлер, түрлі-түсті қарындаштар, қағаз парағы.
Құрал-жабдықтар: компьютер, презентация.
I. Ұйымдастыру сәті. Эмоционалды көңіл-күй. Мотивация қызметі.
- Қайырлы күн!
Біз бұл сөздерді айтқан кезде, біз кездескен адамдарға шын жүректен жақсылық пен қуаныш тілейміз. Біздің жүрегіміз шынайы және мейірімді адамдарға ашылады. Бір-біріне қараңыз, күліңіз. (КЛЭП жинау)-сигнал.
II. Сіз үшін құндылық қандай? (…)
Егер адам адамдарға жақсылық жасау, азаптарын жеңілдету, адамдарға қуаныш сыйлау үшін өмір сүрсе, онда ол өзін осы адамгершілік деңгейінде бағалайды.
(Слайд 1)
"Тек өмірлік мақсат адамға өз өмірін абыроймен өмір сүруге және нағыз қуаныш алуға мүмкіндік береді". (Д. С. Лихачей)
Тыңдаңыз астарлы және сұрақтарға жауап беріңіз.
Адами құндылықтар
Бір шаруаның өзін жаман ұстай бастаған ұлы болды. Әсер етудің барлық тәсілдерін бастан кешірген әкесі мынаны ойлады: ол үйге қарсы баған қазып, ұлының әр әрекетінен кейін осы бағанға тырнақ салды.
Біраз уақыт өтті, тіректе тірі орын қалмады-оның бәрі тырнақтармен байланған. Бұл сурет сонымен поразила қиял ұл, ол бастады түзетілуі. Содан кейін оның әр әрекеті үшін әкесі бір тырнақты тарта бастады. Міне, соңғы тырнақ шығарылған күн келді, бірақ бұл балаға күтпеген әсер қалдырды: ол қатты жылады.
- Сіз не жылайсыз? - деп сұрады әкесі. - Енді тырнақтар жоқ па?
-Тырнақтар жоқ, бірақ тесіктер қалды, - деп жауап берді Ұлы.
(Слайд 2) Сұрақтар:
1. Баланың әкесі тәрбиенің жақсы әдісін таңдады ма?
2. Ата-анаңыз қандай сендіру әдісін қолданады?
3. Неліктен бала жылады?
4. Жазушы Григорий Александрович Медынский адамгершілік құндылықтардың адам үшін маңызы туралы былай деді: "Адам үшін адамгершілік құндылықтар жанның тұтастығында, оның тазалығы мен тазалығында, көзге түспей өмір сүру құқығында". Ал сіз қалай ойлайсыз?
(Талқылау-КОНТИНИУС раунды РОБИН)
III. Біздің сынып сағатымызды келесі сөздермен жалғастырғым келеді:
Қайырымды болу үлкен іс,
Біреу қиын болған кезде.
Сіз көмекке асығуыңыз керек
Кез келген уақытта, әрқашан.
Егер біреу болса, біреу көмектеседі
Сіздің мейірімділігіңіз, күлімсіреуіңіз,
Сен бақытты күні маман болатын негізгі азы,
Бұл жылдар сіз бекер өмір сүрмейсіз!
- Балалар, өтінемін, біз бұл сабақта не туралы сөйлесеміз?
- Дұрыс, Біздің сынып сағатымыз "жалпыадамзаттық құндылықтар" деп аталады»
- Біз нені үйренеміз деп ойлайсыз? Сабақтың мақсатын қойыңыз.
- Иә, біз мейірімділік туралы айтамыз, дос болуды үйренеміз және мінез-құлық мәдениетін үйренеміз.
- Рет-ретімен сөйлесейік: мейірімділік туралы, содан кейін сыпайылық пен достық туралы. Келісесіз бе?
1. Мейірімділік туралы әңгіме.
- Балалар, осы өлеңдегі қандай керемет сөздерді қараңыз: (Слайд 3) Сіздің мейірімділігіңіз, күлімсіреуіңіз…
- Мейірімділік...Бұл сөз нені білдіреді?
- Иә, мейірімділік-бұл жауаптылық, адамдарға жан-тәнімен қарау, басқаларға жақсылық жасауға ұмтылу. Қандай адамды мейірімді деп атауға болады?
- Әрине, мейірімділік, мейірімділік, қуаныш, басқа адамдар үшін тәжірибе адам бақытының негізін құрайды.
Работа с пословицами топтарда.
- Балалар, біз сіздермен бірге оқу, қоршаған орта сабақтарында мейірімділік туралы көптеген мақал-мәтелдер оқыдық. Қазір тексереміз, сіз олардың запомнили. Топтарда жұмыс істейміз. Сөздерден мейірімділік туралы мақал-мәтелдерді жинау керек.
- Тексереміз?
- Міне, осындай мақал-мәтелдер шықты. (Слайд 4 – мақал-мәтелдер:
- Игі іс туралы батыл сөйле. Кім жақсы оқиды, жақсы өмір сүреді.
. Киім адамды боямайды, бірақ оның игі істері...).
- Жарайсыңдар! Біз басқардық!
- Кімге қандай мақал ұнады және неге?
- Сіз осы дана кеңестерге құлақ асып, әлемдегі ең мейірімді боласыз деп үміттенемін. Постараетесь?
- Әр топта бағалау парағы бар. Топтармен кеңесіңіз: егер топтың барлық мүшелері өмірді жақсы істерге берілген деп санаса, " + " қойыңыз, ал егер біреу әлі де күмәнданса, "-"қойыңыз.
Комплименттер " Ойыны»
Мақсаты: достық атмосфераны құру; топ ішіндегі сенімді арттыру.
Ойын барысы:
- Қазір біз сыныптағы барлық адамдарға алғыс айтамыз, өйткені күлімсіреу мен жақсы сөз тіпті ең ант жауларын татуластыра алады.(Балалар бір-біріне, қонақтарға мақтау айтады, қолдарын қысады) талқылау: (КЛОК БУДИС)
- Айтыңызшы, мақтау немесе жаман істер жасау жақсы ма? (Оқушы өлең айтады)
Маған жаман сөз айтылды,
Жанға қайғылы болды,
Мен жасырғым келді, жасырмаймын,
Зұлымдық және қазірдің өзінде
Мен қастарымды қыстыра бастадым,
Жаман сөз таңдау.
Бірақ мен ойладым: махаббат
Жараларды емдеу керек.
Сонда, чтоб сен дулась,
Емес взлетала жоғары,
Я взяла және улыбнулась.
Кенеттен оңай болды-оңай…
– Дұрыс, бұрын, жауап беруге өкпелі, ойлап көрші, сізге опускаться дейін реніші. Өйткені, реніш бір жерде төмен жатыр және оны көтеру үшін оған сүйену керек. Мүмкін сіз жай ғана күлуіңіз керек шығар?!
(Слайд 5)
2. Сыпайы сөздер туралы әңгіме.
- Егер ауа-райы нашар болса да, бұлтты, дымқыл, лас болса, " Қайырлы таң!"- және ол бірден жылы, қуанышты болады. Бұл сөздерді қалай айту керек? Сыпайы сөздерді наразы дауыспен айтуға бола ма? Неліктен?
- Сондықтан сыпайы сөздер басқаша қалай аталады?
"Сыпайы сөздер сөздігінен фразаны жалғастырыңыз"ойынын ойнайық. Мен бастаймын, сіз хормен жүресіз. Көрейік?
- Содан кейін мен бастаймын:
Тіпті жылы сөзден мұз блогы ериді…
Ескі діңгек естілгенде жасылға айналады…
Үлкендер бізді мазақ еткенде, біз айтамыз …
- Орыс тілінде кездесуде айтатын тағы бір жақсы, сиқырлы сөз бар. Бұл не деген сөз?
- Иә, бұл бәріңізге таныс "Сәлеметсіз бе"сөзі. Неге біз оны айтамыз?
- Бұл өте ескі сөз, ол "денсаулық"сөзімен байланысты. "Сәлеметсіз бе" сөзін айта отырып, біз адамға Дені сау, мықты, мықты болуды тілейміз, сондықтан бұл сөзді жиі айтыңыз!
IV. Физминутка дәлелдей отырып арналған сыпайылық және мейірімділік.
- Ал енді демаламыз. Барлығы тұрыңыз. Бір-біріңізге бұрылыңыз, күліңіз. Сезінді, как бьется сіздің сердечко? Алақан астындағы жылу сияқты! Бұл жылуды оң жақтағы көршіңізге, сол жақтағы көршіңізге өткізіп, " Қайырлы күн саған!».
3. Достық туралы (Слайд 6).
Музыкалық минут.
- Ал сіз қандай адаммен дос болғыңыз келеді? Жақсы немесе жаманмен?
- Неге?
- Ал достық неден басталады? (Слайд 7).
- Дұрыс және күлімсіреп. Мен күлімдеу туралы әннің жолдарын еске түсіруді ұсынамын.
(Слайд 8 "күлімсіреу" әнімен).
- Ал сіз "дос"сөзінің мағынасын қалай түсінесіз?
- Нағыз дос қандай болуы керек, қай әннің сөзіне жауап беруге болады ?
- Споем?
(Слайд 9 "нағыз дос" әнімен).
- Ал дос не үшін керек?
(Слайд 10 "Егер досыңызбен бірге жолға шықсаңыз"әнімен).
- Сыныпта достарыңыз бар ма?
- Сіз оларды жақсы білесіз бе?
Біз қазір тексереміз. "Дос тап" ойынын ойнайық.
Достық туралы өлеңдер.
- Сонымен, "достық"деген не? Бізге айтыңыз, балалар.
- Ал орыс тілінің сөздігінде и. с. Ожегова "Достық – бұл өзара сенімге, сүйіспеншілікке, ортақ мүдделерге негізделген тығыз қарым-қатынас"деп жазылған.
(Слайд 11) және сөздікті көрсету.
- Қалаймын болуы, міне, осындай дос?
( Сахналау әңгіме Л. А. Сергеева Үстінде "кім күлуге жақсы").
Автор: Егор достарына күлуді жақсы көрді. Мысалы, ол аулаға шықты, сонда Юрка велосипедпен жүруді үйренді және ол сәтсіз болды. Ал, мұнда қалай күлуге болмайды? Немесе Вовка футбол ойнады, ол доппен әжесіне түсті. Ол көз жасына күлді. Және де әрқашан.
Бірде Егор әкесіне айтты:
Егор: Юрка-ақымақ! Мен оның түрлі-түсті қарындашын жапсырмаға алмастырдым!
Әке: Иә?! Мен қазір ауладан өтіп бара жатырмын, ал сіздің Юрка сіз туралы біреуге айтады: "Егор ақымақ! Обменял осындай стикер арналған ерундовый қарындаш. Осылай болса!
Егор ренжіп, кеткісі келді, бірақ әкесі оны тоқтатты:
Әкесі: Сен ұнатасың күле үстінен басқа, ал над тобой күледі – любишь. Бұл ешқайда жарамайды. Білесің бе, үстінде кім күле қызықты өтті.
Егор: кім үстінде?
Әкесі: өзінен жоғары. Смотри өзіне қалай тарапынан және көре бермейсің өзіне көп смешного.
- Балалар, басқалардың кемшіліктеріне күлуге бола ма?
- Әкем ұлына қандай кеңес берді?
- Достық туралы айтқанда, әдептілік сияқты маңызды ұғым туралы айту мүмкін емес. Әдептілік адамның көптеген іс-әрекеттерінің негізінде жатыр. Заступиться за кіші, оның обижают, жол беруі орын автобуста, көмекке старому человеку бұл көріністер әдептілік.
- Балалар, ал қазір "болжам"ойынын ойнаймыз. (Дөңгелек тақта) әр команда жазулары бар альбом парағын алады (1 - мейірімділік, 2 - Ынтымақтастық, 3-Білім, 4 - Махаббат, 5 - қамқорлық). Бұл құпия. 2 минут ішінде параққа осы сөзді "бейнелейтін" кішкене сурет салу керек. Басқа командалар осы суреттерде не бейнеленгенін болжауы керек (болжам жасау керек).
- Қорытындылау: кімнің тобы шынайы достықтың не екенін түсінді. "+", Қалғаны – " - "қойыңыз.
- Енді "нәтиже"жолын толтырыңыз. Егер сізде үш " + "болса, үлкен "+ " қойыңыз. Егер екі және бір " + "болса, "- " қойыңыз.
- Енді " + " нәтижесі бар топтар тұр. (ТЭЙК ОФ-ТАЧ ДАУН)
V. Рефлексия, сабақтың қорытындысы.
- Балалар, сіздер-жарайсыздар!
Жақсы білім көрсетті. Барлығы жақсы жұмыс жасады.
Ұсынысты аяқтаңыз:
- "Мен бүгін есімде...".
- "Сынып сағатынан кейін мен ..." (Слайд 12).
- Бізде бір нәрсе болмаған кезде бірнеше минут болады, біз ұрысып, бір-бірімізге ренжиміз. Ересектер келіссөздер үстеліне отырады, біз осы кілемшені жүрек түрінде ұстап, оны "бейбітшілік кілемі"деп атаймыз. Экранда қандай үлкен жүрек бар екенін қараңыз.

Просмотров: 399


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст