"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі  Ұзынкөл ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Узунколь отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области. 

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Брейн – ринг» интеллектуальдық ойыны

08.11.2024

«Брейн – ринг» интеллектуальдық ойыны

Брейн-ринг – «braіn» ағылшынтіліненаударғанда «ми» дегенмағынаныбілдіреді. Бұлтелевизиялықойынеңалғашрет 1990 жылы 18 мамырдажарықкөрген. Ойынережесібойыншаойынғақатысушыәртопта 6 адамболуышарт. Жәнеережегесәйкесойынбарысындажүргізушісауалқойғаннанкейінойыншылардыңсұрақтыөзараталқылауларына 60 секунд уақытберіледі. Уақытөтісіменкомандаларжылдамдатыпалдындағытетіктібасыпжауапберіп, ұпайжинайды.

Интеллектуалдықойынныңмақсаты:

Сабақтаалғанбілімдерінжинақтапжүйелеу, танымдылықтарын, әрсабаққадегенқызығушылығынарттыру;

Оқушылардыңбілімінтереңдететүсу, логикалықойлауды, тапқырлықтыдамыту;

ОқушылардыөзОтаны,туғанжерінедегенсүйішпеншілігінарттыраотырыпотаншылдыққа, елжандылыққатәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Интеллектуалдық ойын сабағы.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі,математика,тарихы,география,биология,химия

Өтетін орны: Қазақстан тарихы кабинеті.

Сабақтың әдісі: компьютерді, интерактивті тақтаны пайдалана отырып, топпен жұмыс жүргізу.

• Ойынға 2  команда қатысады (6 адамнан тұратын).

Оқушылар түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді.

• Әр команда қарсыласын табу үшінжеребетасталады.

Сайыстың ұраны: «Халықтың кемеліне келіп, өркендеуі үшін алдымен азаттық пен білім қажет». Ш.Уәлиханов.

Жүргізуші:Құрметті  ұстаздар, оқушылар! «Брейн-ринг» танымдықойынынбастаймыз! 

Бүгінгі  6А-8А,6Б-9Б сыныптары арасында өткізілетін интеллектуалдық ойынымызға қош келдіңіздер!
Ойын-толқын, жатқандайасып, тасып,
Біреумығым, біреулершалысбасып.
Бұлойыннанөтедіғұламаойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалмажасып – дегендей, бүгінгісайысқақатысушыларғасәттіліктілейотырып, шыңдарғабиікқонғайсыңдардемекпіз.

Сайысымыздыбастамасбұрынәділқазыларалқасыментанысыпалайық:

1. -------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.--------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.--------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.--------------------------------------------------------------------------------------------------------

5.--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Жүргізуші: Бас иіп топ алдындашығатын
Сәлемдесупарызыәрбіржастың
Білімдерінпашетерсайыскерлер
Сәтікеліпқалғандайтанысатын, —ендігікезекоқушыларда. (Әр топ өзатыжәнеұраныментаныстырады).

 

Жүргізуші:

Жақсылықадамдардыңтілегіекен
Тілейтінжақсылықтыжүрегіекен.
Дәстүріқазағымныңсарқылмаған
Жобасынсайыскерлербілемеекен?-

Еңалдыменбүгінгіойынымыздыңөтілубарысыментанысболайық.

Ойынымыз4бөлімнентұрады:

 

 

І бөлім: «Блиц-турнир»

І топ сұрақтары:

1.ҚР-ның мемлекеттік тілі? / қазақ тілі/

2.Қазақстан Республикасының астанасы /Нұрсұлтан/

3.Қазақстан Республикасының рәмiздерi қашан қабылданды? / 1992жылы/

4.Еліміздің тұңғыш президенті кім? / Н.Ә.Назарбаев/

5.Қазақша жыл басы? (тышқан)

6.Абылай ханның шын аты? (Әбілмансұр)

7.Қазақтыңтұңғышғарышкерікім? /Т.Әубәкіров/

8.ҚР-сы Тәуелсіздігі қашан жарияланды? /1991 ж, 16 желтоқсан/

9.16- желтоқсан қандай күн? /Тәуелсіздік күні/

10.Тудың авторы кім? /Шәкен Ниязбеков/

11. Мантиядан кейінгі ішкі қабат? ( Ядро).

12.Көкжиектің бағыттарың ата? ( Солт. Оңт. Бат. Шығ.).

13.Еңтереңшұңғыма ( Марианн 11022м).

14.Ең бірінші глобусты кім жасады? ( Мартин Бехайм).

15.Жауын- шашынтүрлеріната. ( жаңбыр, қар, бұршақ, шық, қырау, қылау).

ІІ топ сұрақтары:

ҚР-ның мемлекеттік рәміздерін ата / ту, елтаңба, әнұран/

Еліміздіңбұрынғыастанасы /Алматы/

Елтаңба авторы кім? /Шота-АманУәлиханов, ЖандарбекМәлібеков/

Қазақстанныңжеркөлемі? (2 млн 724 мың км)

Еліміздіңтәуелсіздігінебиылнешежылболды? /21 жыл/

Лондондаауыратлетикадан алтын медаль алғанжігіт / И.Илин/

9 мамырқандайкүн? / Жеңіскүні/

VII Қысқы Азия ойындарықайдаболды? /Алматы-Астана/

ҚР-ның “АтаЗаңы” қашанқабылданды? / 1995ж, 30 тамыз/

ҚР-ныңҰлттықвалютасықашаненгізілді? / 1993ж,15 қараша/

Абай Құнанбаевқайжылы, қайжердеөміргекелген? / 1845ж,Семей облысы/

Аспанденелерінзертейтіңқұрал (Телескоп).

Ауақабатынқалайатайды? (Атмосфера ).

Еңүлкен материк? (Евразия).

Күн мен жердінарақашықтығы? ( 150 млн км ).

ІІІ топ сұрақтары:

1.Антропогендік фактор деп нені айтамыз? (Анықтамасы).

2.Мантиядан кейінгі ішкі қабат? (Ядро).

3.Көкжиектің бағыттарың ата? (Солт. Оңт. Бат. Шығ.).

4.Ең терең шұңғыма ( Марианн 11022м).

5.Ең бірінші глобусты кім жасады? (Мартин Бехайм).

6.Жауын- шашын түрлерін ата. (жаңбыр, қар, бұршақ, шық, қырау, қылау).

7.Абиотикалықф.д. не? (анықтамасы).

8.Жер өсінен қай бағытқа қарай айналады? ( Батыстан Шығысқа қарай).

9.Ең үлкен мұхит (Тынық).

10.Ең биік шыңда ата. (Джомолунгма, Эверест).

11.Бір жыл деген не? (Жердің орбита бойымен күнді айналуға кететін уақыты 365 тәулік 6 сағат)

12.Қысымды өлшейтін құрал.( Барометр).

13.Су қабатың қалай деп атайды? (Гидросфера).

14.Ең кіші материк (Австралия).

15.Семей полигоны қай жылы ашылды және қай жылы жабылды? (1949-1989жж).

ІV топ сұрақтары:

1.Глобус деген не?( Жердің нақ үлгісі).

2.Атмосфераның 6 қабатын ата. ( стратосфера, азон, мезосфера, тратосфера, экзосфера, термосфера).

3.Қысымды өлшейтін құрал.( Барометр).

4.Су қабатың қалай деп атайды? ( Гидросфера).

5.Ең кіші материк ( Австралия).

6.Семей полигоны қай жылы ашылды және қай жылы жабылды? ( 1949-1989жж).

7.Биотикалықф.д. не? ( анықтамасы).

8.Табиғатаппаттартүрлеріната. ( Цунами, вулкан, жерсілкінісіт.б.).

9.Табиғатаппаттарынанқорғанужолдарыңайт. ( анықтамасы).

10.Күнненеңалыс планета. ( Плутон).

11.Компас не үшінқажет? ( бағыттыанықтауүшін).

12.Глобус деген не?( Жердіңнақүлгісі).

13.Атмосфераның 6 қабатыната. ( стратосфера, азон, мезосфера, тратосфера, экзосфера, термосфера).

14.Семей полигоны нешежылбойыатылды? ( 40 жыл).

15.Қазақстанқандайматерикте? (Евразияда).

ІІ бөлім: «Жұмбақжәшіктер»

4 командағаарналыпжабықжәшіктергеөзендердіңаттарысалынады. Алдыменәр команда өзінежәшіктандапалады, сосынәржәшіктіңөзнөмірібойыншаоларғасұраққойылады.

№ 1- шіжәшіктіңсұрағы:

Шөлдіаймақтаорналасқан. Қазақстанаумағынанағыпөтетін Сырдарья өзені. Тянь- Шаньтауынанбасталады. Ұзындығы 2212 км. 1400 км. аңғарменағады. Бұлқайтенізалабы?

( Арал теңіз алабы).

№2- ші жәшіктің сұрағы:

Орал тауынанбасталып Каспий теңізінеқұяды. Ұзыңдығы 2428 км. 1107 км. қазақжеріненөтеді.Каспиймаңынанағысыбаяулап, арнасыкеңіпжазықжерменағады. Сәуірдетасиды, арнасынаншығыпжайылыпкетеді. Бекіребалығы бар. Бұлқайөзен? ( Жайықөзені).

№ 3- шіжәшіктіңсұрағы:

Жоңғаралатауынанбасталады, Балқашқақұяды. Бұлөзенқарерігенде, тау мұздықтарыныңерігенінеңкөбейіп, көктемдетасиды. Бұлқайөзен? ( Қараталөзені).

№ 4- шіжәшіктіңсұрағы:

ЖоңғарАлаутауынанбасталыпСасықкөлгеқұйылады.Бұлқайөзен?

( Теңтекөзені).

IІІ бөлім: «Кім епті?»

Команданың бір мүшесі шығып өзгелерге заттық сипаттаманы айтады. Тек заттық атауын  ғана атайды. Команда мүшелері сипаттама бойынша зат атауын табу керек.

Жүргізуші: Сонымен ойынымыз аяқталды. Құрметті ұстаздар, оқушылар  бүгінгі ойынымызға келгендеріңізге, белсенді қатысқандарыңызға көп рахмет. Елімізаман, жұртымызтынышболғай!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             «Ұзынкөл негізгі орта мектебі»

 

 

 

 

«БРЕЙН – РИНГ»

(интеллектуальдық ойыны 6-9 сыныптар)

 

 

 

 

 

 

Өткізген:

                                                              Тарих пәніңің мұғалімі:Копжасаров С.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

         

Просмотров: 3374


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст